09 September 2012

Kau Tuduh Aku

korang tak rasa macam mana aku rasa. Cuba kau berada kat tempat aku? nangis tak menangis. memanglah ni semua ujian dari Allah. Tapi aku sebagai manusia biasa perlukan kekuatan. kenapa perlu kau menghentam aku? besar sangat ke salah aku? besar mana? Kalau ikutkan hati aku rela kereta tu langgar aku tp memikirkan banyak dosa aku yg mungkin belum terampun, aku elakkan daripada berlanggar.  kau kenapa tak boleh faham yg aku sebenarnya nakkan yg terbaik. bukan kritikan semata-mata. kalaulah boleh masa diputar balik, memang aku tak ungkapkan semua tu. cubalah please open mind sikit. 
aku ingatkan mende-mende camni tak berlaku kat aku. Tp kenapa aku? bukan aku sorang sepatutnya, bukan aku sorang ! aku sangat tertekan. tertekan. tertekan. tapi aku suka simpan sendiri, aku suka pendam sendiri, biar aku je yg rasa. biar. sekian lama aku jaga hati semua orang tp disebabkan mulut seorang selaka, aku tewas. kau mungkin tak rasa kepayahan yg aku hadapi tp tolonglah faham. aku manusia biasa. kalau beratus lagi orang macam kau, berapa banyak dah dosa sebab memutuskan silaturrahim? kiralah.
Sampai bila aku terus macam ni aku pon tak tau. semua ni dah buat aku jd diam. susah aku nak terima yg semua ni berlaku kat aku. aku masih terfikir kenapa aku? kenapa masa ni? kenapa ??!! 
memang. memang takde masalah yg tak boleh selesai. cuma diri aku je. diri aku yg tak kuat berdepan dengan situasi rumit macam ni. aku buntu. aku fikir jalan mana terbaik untuk aku baiki semula semua ni. ape semua ni? benda kecik nak besar-besarkan, aku tak pernah terlintas nk membeza-bezakan sesiapa. tolonglah. tolong aku. aku tak boleh kawal emosi sekarang ni. aku sangat depressed. memang korang tak tau, korang tak nampak. segalanya berubah. kalau betul kau perempuan yg bawak mulut tu, aku sula kau. kau punca semua ni. khinzir ! 
arrrrrghhhh seriously stress. nomu nomu stresse. aku dah tak larat nak menangis. menangis depan orang, depan dia, depan dinding, depan bantal. aku penat. belum selesai satu masalah, masalah lain dtg. masalahnya kenapa aku??!! 
Ya Allah... andai kata ajal aku makin dekat, kau bagilah kesempatan untuk aku mohon ampun kt semua orang. bantu aku untuk terus tabah Ya Allah. aku tau aku lemah, tak berdaya dengan ujian Kau tapi tolonglah bagi peluang untuk semua ni selesai. aku tengah usaha cuma aku mohon bagi aku ketenangan dan sejukkan hati diorang. 
Aku lemah.
Aku Longlai
Aku Penat
Aku Stress
Aku Kehilangan
Aku bingung 

❤ THANKS FOR THE READING. Do Leave A comment. mmuahh! ❤

0 25 comments: