20 March 2012

RiNdu Kat Korang .


rindu rindu rindu . kalau aku dah ade kereta memang senang aku nak menjelajah ke tempat korang tahu ? haisshh tunggu yer besday aku nanti kot2 family aku nak bagi kete  , hehe. well i'm twenty this year . dah dewasa kan ? boleh ade kete sendiri . naknaknak . viva biru pon jadilahh. hehe. sape yang aku rindu ni . btw bukan pakwe ok , sahabat sekolah teknik , yelah nak kata kawan tadika aku mne tadika dulu . pelik ? takdelahh, mak aku memang taknak masukkan aku tadika . haha kenapa ? tah. sebab dulu aku mcm budak laki, nanti aku buli budak je . haha tipu je ! sebab dulu tadika kan tak penting . nak bagitau lah yang adik beradik aku 6 org, tp yg pegi tadika sorang je. hikhokk. tipu? taklah betul ni . tak kisahlah, zaman dah berlalu, nak keje pon bukan gune sijil tadika ye dak? haha ok gurau . korang, sorry ea . bnyk gmbr kite dah takde , lappy aku da tukar hard disk so x dpt diselamatkan . everything's gone. well dulu masa sekolah tak sabar nak habis spm . sekarang masa belajar tak sabar nak kahwin plak ! mengada.


motif ? takde cikgu, sume pakat tido ! tengahari kann, balik 2.30ptg.


skolah dulu aku pengawas, muke pon selekeh je. haha ni takde keje sgt dah.


LOLYpOp crew . biaselah budak skolah taksah kalo tak bagi name utk geng .


aku mengaku dulu aku itam k. sekarang ponn. haha


aku rasa aku rindu nak merentas desa . ustaz bg RM5 sebab dpt no. 1 hehe ekau mampu? haha


dan rindu team bola jaring .

sekarang dah tak dapat rasa dah lawan bola jaring, merentas desa, lawatan sekolah . top student, haha . dulu top student dapat dduk bilik prep elite, gi lawatan free, dpt anugerah bagai . alahai rindunyee. ape ape pon memang pengalaman sekolah paling menarik kan . takpe, perjuangan utk menggenggam segulung diploma ni mesti diteruskan . after this ? get married? ha no . degree come first . sure? kot . kbai*

❤ THANKS FOR THE READING. Do Leave A comment. mmuahh! ❤

0 25 comments: