22 January 2012

apa hujungnya hidup aku ?

ASSALAMUALAIKUM.

  perkara pertama yang aku nak bincangkan adalah berkaitan soal hidup. apekejadahnye aku skema sgt nii. ergghh beginilah jadinye kalau sudah tension sangat tersangat sangat sangat. cukup lerrhh , over taw. 
     agak-agak pernah rase nk quit study and then keje or cepat-cepat mintak mak kawenkan ? no way ! aku takkan mintak dikahwinkan walaupon aku agak berat nak sambung study. biarlah habis dip dulu, degree... ummm nanti-nanti aku pikir. ape aku jadi agaknye after grad nnti ekk. korang ade pikir ? aku ni nak kate takde haluan hidup, ade, nk kate takde cita-cita, ade, tp mcm takde lorong nak ke cita-cita aku. aku pon keliru. entah kenape aku ditakdirkan hamik course ni. jujur je, aku tak minat, da rezeki dapat. mungkin jalan aku dalam bidang ni, tak sape tau kan. Tuhan da tentukan semuanya, mungkin aku yang kena berusaha lebih so then nampaklah sikit mase depannye. tak gitu cek kiyah? 
     ape-ape pon aku haraaaappp sangat sem ni jauh 2000 kaki lagik baik laa drpd sem lpas. bile lah agknye nk merase dekan lagi. haiisshhh. kalau da ngadap lappy je macamane jemah oi! kecoh la kau nii . oklahh, malas nk cite lebih, kang gebang pulakk. saje update, kt umah kan, takde sape nk melayan. ok babai boboy bibi, muah ! 

❤ THANKS FOR THE READING. Do Leave A comment. mmuahh! ❤

0 25 comments: