24 January 2012

Aku Tak Mintak Kau Jadi Penasihat aku.

seriously, aku tak suke dengan ape yang kau cakap kat aku. eh ! lupe, assalamualaikum. hah da marah sgt nmpknye aku ni. bukan ape, aku pon manusia bisa, jadi norma lah kalau aku buat silap kan. tapi agak-agak la der nak nasihat orang kalau kau pon buat salah. cakap seolah-olah die aje yang terbaik. disebabkan aku ni sabar dan penyabar, maka aku diamkan je taw. agak sakit hati dan menangis dengan kata-kata itu. sangat menusuk kalbu dan tertusuk. aku rase sekian lame aku tak menangis disebabkan terlalu bahagia dengan kehidupan aku. tapi malam tadi, dengan penat yang amat sangat, meleleh-leleh hingus aku. puas aku nangis ! lebam kantung mate. tulah, kalau da rase baik sangat sampai salah sendiri pon tak perasan. nak marah pon tak gune. biarlah die. sekali aku da sound die, aku harap die sedar ape aku cakap. aku bukan tak boleh terima ape die cakap, tapi aku marah dengan kata-kata die. sangat. memandangkan aku ni kuat tacing, so sgt susah utk mengambil hati aku semula. k bai.

❤ THANKS FOR THE READING. Do Leave A comment. mmuahh! ❤

0 25 comments: