17 June 2012

Jodoh Kuasa Allah

aku belajar dari kesilapan masa lalu ku...silap ku kerana terlalu mencintai dirinya...
lalu..
aku belajar untuk tidak terlalu mengharap..aku belajar untuk tidak terlalu memberi..aku belajar untuk tidak terlalu menerima..aku belajar untuk tidak terlalu mempercayai..
dan kini..
aku terus belajar , aku belajar untuk terima kekurangan nya..aku belajar untuk terima dia seadanya..aku belajar untuk memahami dirinya..aku belajar untuk setia padanya..
tapi...
satu perkara yg harus aku belajar...wajib untuk aku mempercayai nya..
"Jodoh Itu Rahsia Allah"
lalu aku mengingatkan diri dan si dia bahawa..
"Jika Allah tidak menulis jodoh awk dgn saya, buat la mcm mana pun
jodoh awk tetap bkn dgn saya"
mungkin masih terlalu awal untuk meyakinkan diri bahawa kau jodohku,tapi percayalah, andai sebelah tulang rusukku ini milik orang lain, aku masih tetap mengingatimu sebagai seorang yang pernah membahagiakan aku .

Ya Allah seandainya telah engkau tuliskan dia milikkudan terlahir untukku,dekatkan dan satukanlah hatinya dengan hatikuberikanlah kebahagiaan antara kamiagar kesetiaan itu kekal abadi.  

❤ THANKS FOR THE READING. Do Leave A comment. mmuahh! ❤

0 25 comments: