07 March 2012

Keinginan Memuncak-muncak .


tak tahan dah nafsu aku ni . nasib baik boleh dikawal lagi . nampak gambar aiskrim bawah ni ? da lame tak jumpe kann ? dulu mase kecik² rajinlah beli , balik sekolah pagi, balik sekolah agama mesti singgah kedai beli . kalau baik hati, patah dua dengan member . kalau kedekut ha balunlah sorang²  . yang aku tak tahan bukan dengan aiskrim masalahnya. tapi kalau dapat ketiga-²  menatang ni secepat mungkin, akulah orang paling kaya didunia , HAHA enough berangan ! tak weh, rase jelez tengok org lain ade DSLR, kereta bagai. masalahnya duit bapak aku khas utk aku belajar . haishh bapak bapak , bilalah anakmu ini mahu menimang cahayamata, eh ! kereta . takpe²  diorang sume dok pesan blaja luw habiskan . aku rasa kalau aku nekad habis dip mang aku keje je . penat dah nk smbung degree plak . jage laki lagi, ceyh macam kompom kawen 4 taun lagi jek. aku tengah sabarlah ni . makin sabar makin banyak dugaan .. aku rasa . 


askrim pop zaman hingusan.

dapat sebijik adiah kawen pon jadilah ! haha


ini memang kena tunggu kerjalah kann. aku nak ni . aku nak .


Apple Mac . ouchh gigit jari je aku tengok kat Mid V aritu. peh jakon , macam monyet masuk bandar . serious kalau aku dapat aku sorang je boleh sentuh . k? haha

so ! target sem ni ? entah . no komen, no talk, no problem . waklu no problem . aku harap tinggi lagi drpd sem lepas. dekan lagi ? ehem, perhaps, perhaps ~ teringat plak kat miss 'perhaps' aku tuh . pape pon sem ni memang mencabar gilerrr . sangat membuat aku tak keruan , berantakan . study ke peribadi ke busybody ke semua masalah ada . tapi bestnye sem ni takde aku nak menangis sangat pasal result test ke esaimen ke carry mark ke ape mcm sem lepas2. ha tulah masalahnya ! kire mcm aahh lek lagi, ade mase lg . tulah manusia . suka tangguh²  . time aku takut tulah keajaiban berlaku . tp harap² sem ni miracle once again please ^^, sepanjang sem 4 ni memang takde ape yang membanggakan lagsung . aku rindu aku yang dulu sebenarnye. takkan sebab aku dok luar punca nye ? TAK ! pembawakan diri tuh penting . aku ni je yang tak reti bahagi masa. asyik TANGGUH TANGGUH TANGGUH AGAIN . erti kata lain MALAS . entah jin ape yang bersarang kat kepala otak aku ni. aku perlukan org yg rajin sekeliling aku. baru terpengaruh . huhu itulah aku. kuat terpengaruh . untuk yg baik tape kan ? ok, seriously nak study nih .  abg²  kakak²  adik²  selamat berhujung minggu ! padahal baru ari rabu , sewel . k bye . 


❤ THANKS FOR THE READING. Do Leave A comment. mmuahh! ❤

0 25 comments: